Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Iracheta, Isis Ariadna
dc.contributor.authorOcampo Guzmán, David Ricardo
dc.contributor.authorPérez Uribe, Rafael Ignacio
dc.date.accessioned2013-04-29T13:43:24Z
dc.date.available2013-04-29T13:43:24Z
dc.date.copyright2013spa
dc.date.created2013
dc.date.issued2013-04-29spa
dc.identifier.isbn978-958-756-203-3
dc.identifier.otherOrcid-0000-0001-9924-6657
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10882/3970
dc.description.abstractEste libro presenta en idioma inglés, el modelo diseñado en relación con los estadios que una empresa típica debe superar para atravesar el camino que la llevará a convertirse en una organización moderna, competitiva y con las mejores prácticas de gestión para facilitar el alcance de sus resultados. Se trata de una propuesta para las empresas con interés en construir un futuro promisorio transformando y utilizando el conocimiento, incorporando y desarrollando tecnología y, creando valor para todos los involucrados con la empresa (el empresario y su familia, accionistas, trabajadores, directivos, clientes, proveedores, comunidad, gobierno, competencia, entre otros).spa
dc.formatpdfspa
dc.format.extent110 páginasspa
dc.format.mediumRecurso impresospa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.subjectModelo de Modernización para la Gestión de Organizaciones (MMGO)spa
dc.subjectPlaneación estratégicaspa
dc.subjectPymesspa
dc.subjectModelos de gestiónspa
dc.subject.ddc658.402 M689i
dc.titleModel of modernization for organizational management (MMOM) : the concept and matrices for situation analysis and determination of the road towards improvement and innovationspa
dc.typeBook Part
dc.description.abstractenglishThis book presents, in English, the model designed in relation to the stages that a typical company must overcome to cross the path that will lead it to become a modern, competitive organization with the best management practices to facilitate the achievement of its results. It is a proposal for companies with an interest in building a promising future transforming and using knowledge, incorporating and developing technology, and creating value for everyone involved with the company (entrepreneur and his family, shareholders, workers, managers, customers, suppliers, community, Government, competition, among others).eng
dc.subject.subjectenglishModernization Model for Managing Organizations (MMGO)spa
dc.subject.subjectenglishStrategic planningspa
dc.subject.subjectenglishSMEsspa
dc.subject.subjectenglishManagement modelsspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.type.localParte de libro
dc.rights.localRestringidospa
dc.subject.lembPEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESAspa
dc.subject.lembADMINISTRACION DE EMPRESASspa
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21158/9789587562033
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.identifier.instnameinstname:Universidad EANspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional Biblioteca Digital Minervaspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.ean.edu.co/
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bookPart


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/