Show simple item record

dc.contributor.authorRamírez Salazar, María del Pilar
dc.contributor.authorLargacha Martínez, Carlos
dc.date.accessioned2013-01-17T17:04:34Z
dc.date.available2013-01-17T17:04:34Z
dc.date.copyright2011spa
dc.date.created2010
dc.date.issued2013-01-17spa
dc.identifier.isbn978-958-756-026-8
dc.identifier.otherorcid-0000-0002-9462-0897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10882/3206
dc.description.abstractLa Universidad EAN cuenta con un portafolio de ofertas y servicios que surge de la necesidad de articular la investigación l sector empresarial y, hacer del ejercicio de la investigación un desarrollo útil para la economía de nuestro país. Este libro expone los 11 modelos de gestión del portafolio, con los cuales cuenta la Universidad para fortalecer el quehacer de la gerencia y mejorar los procesos inmersos dentro de una organización. Estos son: Gerencia, Emprendimiento, Innovación, Entorno Corporativo, Sostenibilidad, Complejidad, Desarrollo Tecnológico, Responsabilidad Social, Comunicación Organizacional, Negocios Culturales y Formación Corporativa.spa
dc.formatpdfspa
dc.format.extent64 páginasspa
dc.format.mediumRecurso electrónicospa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.subjectModelosspa
dc.subjectGestiónspa
dc.subject.ddc658404
dc.titleModelos de gestión de la EAN: estrategias de articulación universidad – empresaspa
dc.typeBook
dc.title.titleenglishEAN management models: university – company articulation strategieseng
dc.description.abstractenglishThe EAN University has a service portfolio that comes up from the necessity to articulate research to the business sector, and to make from exercise research a useful development for our country’s economy. This book shows the 11 models of portfolio management used by the University to strengthen the management tasks and improve processes immersed within an organization: management, entrepreneurship, innovation, corporate environment, sustainability, complexity, technological development, social responsibility, organizational communication, cultural business and corporate training.eng
dc.subject.subjectenglishModelsspa
dc.subject.subjectenglishManagementspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.type.localLibro
dc.rights.localRestringidospa
dc.subject.lembINNOVACIONES EDUCATIVASspa
dc.subject.lembDESARROLLO EDUCATIVOspa
dc.subject.lembRESPONSABILIDAD SOCIAL DE LOS NEGOCIOSspa
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21158/9789587560268
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.identifier.instnameinstname:Universidad EANspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional Biblioteca Digital Minervaspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.ean.edu.co/
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/book


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/